Siyah

Herkese merhaba,
İlk defa şiir okumamı paylaşıyorum. Nasıl bir delilik yapıyorum bilmiyorum. İkinci sayfaya sakarlığımdan biraz su döktüm ve mürekkep hafif  dağıldı ve Umarım berbat sesim çok komik çıkmamıştır.
Size 2007'de yazdığım  bir şiiri okudum ve yazdım.
iyi okumalar, iyi pazartesiler!
ve ve dinlerken fark ettim neden oldu bilmiyorum ama; okuduğum şiirin bir kısmı çıkmamış; bir dahaki sefere daha iyisini yapabilirim umarım:)




tüm sokakları gezebiliriz şimdi yalın ayak.
tüm sevgileri yarı yolda bırakıp
gülebiliriz ardından
ve aynı dizelerle
yeni şiirlere başlayabiliriz,
bembeyaz bir günde.
-oysa günler sarıdır be güzelim

şimdi koşarak kaçabiliriz dertlerden
ve bütün renkleri saydıktan sonra
kapayıp gözlerimizi
sevdiğimizi söyleyebiliriz birbirimize
çekingen sözcüklerle
ve turuncu bir günde
yine aynı şarkıyı dinleyebiliriz
gün geceye kavuşurken...
-oysa günler hiç turuncu olmadı ki

bulutlara dair güzel düşler kurabiliriz şimdi
ve çocukluğumuza sığınıp
dengesiz adımlarla salıncaklara koşabiliriz
aşk gibi bir şey sallanmak
bizim yapabildiğimiz en dengesiz şey sallanmak
yapamadığımız en dengeli şey de aşktı
-...

bütün yalnız kalan renklerle boyayabilirim dünyayı şimdi.
aşka inanmadan,
tüm köprülerde tek başına gezip,
aynı şarkıya gülebilirim yeniden...
ve unutulmuş kelimelerle
yazabilirim yeniden sayfalara.

ve bütün renkleri saydıktan sonra
siyaha geldiğinde sıra ,
seni hatırlayıp susarım
ne de olsa seni hatırlatan tek şey siyah bana...

29 ekim 21.33


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not