Her Güne Bir Şiir, Nef-i Dörtlüğü

Lisede benim hayatımı bir noktada etkilemiş biridir Edebiyat hocam, Ahmet Günüç, onun sayesinde daha çok ve daha iyi yazdım. Kendime güveni arttı. Bu şiir liseden hiç vazgeçemeyenler için. İlla ki herbirimizi bir hocamız etkilemiştir. Ben bu dörtlüğü o sıralar çok beğenmiştim. Çok zekice yazılmış bir dörtlük, şairlerin zeki olduğuna ispat.  

Bu dörtlüğe de "Mercan Dede, Bir Eski İstanbul" eşlik etsin.

"tahir efendi bana kelp demiş
iltifatı bu sözde zahirdir,
maliki mezhebim benim zira,
itikadımca kelp tahirdir."



Bütün güzel pazarlar sizin olsun, güzel kahvaltılar, sevdiklerinizle gülücükler dilerim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not