Doktor Sizde Tebessüm Var Mı?


Doktor:

Acıtır ruhlar etkisindeki bir geçmişi,
Ağlar melodi hayatın enkazında.
Bu sessizlik yalnızlıktır derler,
Bu yalnızlık hiç bitmez sanki.

Doktor yeniden başla!
Hepsi böyle kaçar mı başında mırıldananların,
Korkarlar mı söylemekten,
Açmaktan kendilerini?
Anlat doktor,
Hepsi içine kaçar mı benim gibi,
Tutsak kalır mı kelimeleri?
Düşünceleri girer mi beyin zindanlarına?
Anlat doktor işte,
İyileşir mi bu hayat?

Doktor:

Kalbinde doğar insanın güneş,
Söyleyememektir korkaklık.
At içindekini,dinle geceyi.
Rıhtıma dayanmış bir hayat bekler seni.

Hani her gün ölürdü korkaklar doktor?
Benim soluk borum hala damarlarımda.
Unutmak kelimesi heceleniyor beynimde.
Çok mu zor unutmak doktor?

                      

 Doktor:

Yağmurda saklanmış bir mevsim,
Kışta mısın, yazda mısın belli değil.
Biraz çay ister misin?
Şekersiz olsun değil mi?

Ağlasam geçer mi doktor,
Ya uyusam gün ışıyana kadar?
Unutsam bütün her şeyi…
Nasıl sızar acılar sessizliğe?
Sığmaz karanlığa bu hayat.
Koyulaşıyor zaman,
Bitmiyor doktor,
Bitmez bu hikaye.

Doktor:

Unutmak karalamaz geçmişi
Ağlarken akar dertler,
Gözpınarlarından.
Anlat, anlat ki rahatlasın için.

Bitirmek olmuyor değil mi doktor?
Başlamak gerek yeniden.
Ne yapmalı doktor
Nasıl geçer bu sancı,
Bu mide ağrısı?
Belki de takılır zamana hayatım.
Ne dersin,
Nasıl biter bu masal doktor?

Doktor:

Tünele girer mi bu ruh?
Nokta koymasak masallara,
Biraz takılsa kalbine dizeler,
Merak etme her sıkıntı geçer.

Beynimde soru işaretleri…
Bitiremediğim bir dize satırda
Karalanmış bir hayat,
Silinmiş bir zaman…

Doktor:

Yazmak ısıtır içini belki
Depolar tüm sessizliği ruhuna.
Ama… Boş ver devam et sen.

Yazma diyemiyorsun doktor,
Peki neden yaz demiyorsun
Ortasında çelişkinin,
Cirit mi atayım doktor?
Dizeler bulanıyor içimde…
Benden uzak her şeye
Merhaba diyor hayatım.
Saklanmak kolay mı doktor,
Çakışmak ekseninde hayatın?

Doktor:

Açıldı sayfası defterin,
Göz kırptı gece içine.
Ne dersin kapılarını açmaya,
Farklı bir hayatın?

Ben kaçıncıyım doktor?
Benim masalım kaçıncı listende?
Gidince birazdan ben,
Örtecek siyah bir çizgi ismimi.
Kapatınca kapını,
Unutacaksın benim masalımı da…
Dinle doktor,dinle!
Giderim birazdan
Korkuyorum zaten açılmaktan
Belki de herkes korkar değil mi doktor?

Doktor:

Bırak rüzgarda acılarını,
Götürsün seni de
Essin serin serin gecelerde,
Belki yeniden açar bu şehirde bir çiçek.

Odaya hapsolmuş bir melodi….
Kulaklarıma sızan bir sessizlik…
Aç sesini müziğim doktor, aç!
Ağlamak belki acıtmaz ruhumu.
Siler belki geçmişi notalar.
Aç sesini müziğin doktor, aç!
Kırılan her şeye iyi gelir belki…
İyi gelir belki biraz gülmek…
Doktor sizde tebessüm var mı?
Ya unutmak için bir hap?

Doktor Sizde Tebessüm Var mı? Doktor: Acıtır ruhlar etkisindeki bir geçmişi, Ağlar melodi hayatın enkazında. Bu sessizlik yalnızlıktır derler, Bu yalnızlık hiç bitmez sanki. Doktor yeniden başla! Hepsi böyle kaçar mı başında mırıldananların, Korkarlar mı söylemekten, Açmaktan kendilerini? Anlat doktor, Hepsi içine kaçar mı benim gibi, Tutsak kalır mı kelimeleri? Düşünceleri girer mi beyin zindanlarına? Anlat doktor işte, İyileşir mi bu hayat? Doktor: Kalbinde doğar insanın güneş, Söyleyememektir korkaklık. At içindekini,dinle geceyi. Rıhtıma dayanmış bir hayat bekler seni. Hani her gün ölürdü korkaklar doktor? Benim soluk borum hala damarlarımda. Unutmak kelimesi heceleniyor beynimde. Çok mu zor unutmak doktor? Doktor: Yağmurda saklanmış bir mevsim, Kışta mısın, yazda mısın belli değil. Biraz çay ister misin? Şekersiz olsun değil mi? Ağlasam geçer mi doktor, Ya uyusam gün ışıyana kadar? Unutsam bütün her şeyi… Nasıl sızar acılar sessizliğe? Sığmaz karanlığa bu hayat. Koyulaşıyor zaman, Bitmiyor doktor, Bitmez bu hikaye. Doktor: Unutmak karalamaz geçmişi Ağlarken akar dertler, Gözpınarlarından. Anlat, anlat ki rahatlasın için. Bitirmek olmuyor değil mi doktor? Başlamak gerek yeniden. Ne yapmalı doktor Nasıl geçer bu sancı, Bu mide ağrısı? Belki de takılır zamana hayatım. Ne dersin, Nasıl biter bu masal doktor? Doktor: Tünele girer mi bu ruh? Nokta koymasak masallara, Biraz takılsa kalbine dizeler, Merak etme her sıkıntı geçer. Beynimde soru işaretleri… Bitiremediğim bir dize satırda Karalanmış bir hayat, Silinmiş bir zaman… Doktor: Yazmak ısıtır içini belki Depolar tüm sessizliği ruhuna. Ama… Boş ver devam et sen. Yazma diyemiyorsun doktor, Peki neden yaz demiyorsun Ortasında çelişkinin, Cirit mi atayım doktor? Dizeler bulanıyor içimde… Benden uzak her şeye Merhaba diyor hayatım. Saklanmak kolay mı doktor, Çakışmak ekseninde hayatın? Doktor: Açıldı sayfası defterin, Göz kırptı gece içine. Ne dersin kapılarını açmaya, Farklı bir hayatın? Ben kaçıncıyım doktor? Benim masalım kaçıncı listende? Gidince birazdan ben, Örtecek siyah bir çizgi ismimi. Kapatınca kapını, Unutacaksın benim masalımı da… Dinle doktor,dinle! Giderim birazdan Korkuyorum zaten açılmaktan Belki de herkes korkar değil mi doktor? Doktor: Bırak rüzgarda acılarını, Götürsün seni de Essin serin serin *******de, Belki yeniden açar bu şehirde bir çiçek. Odaya hapsolmuş bir melodi…. Kulaklarıma sızan bir sessizlik… Aç sesini müziğim doktor, aç! Ağlamak belki acıtmaz ruhumu. Siler belki geçmişi notalar. Aç sesini müziğin doktor, aç! Kırılan her şeye iyi gelir belki… İyi gelir belki biraz gülmek… Doktor sizde tebessüm var mı? Ya unutmak için bir hap? Doktor: Notalara bürünürsün birazdan, Dinle, dinle içindekini. Aç kalbini, bekletme kederi. İlaçların yan tesiri var sana. Bekle siler acıyı sessizlik, Uyu mevsimlere Tebessüm sende gizlidir ama…

KaynakWh: http://www.webhatti.com/genel-sohbet/175644-doktor-sizde-tebessum-var-mi.html

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not