Işığı Kesilmeyen İnsan-Ayşe Nur Gencalp




Bazı insanlar olur, onlarla nasıl tanıştığınızı hatırlamazsınız. Çok sevseniz bile. Ama ben hayatımda öncelikli olan bütün insanlarla nasıl tanıştığımı hatırlıyorum, tıpkı Ayşe Nur Gencalp'la nasıl tanıştığımı hatırladığım gibi. (Yazının bundan sonraki kısımda Ayşem diye bahsedeceğim) ve küçük bir dipnot bu yazıyı oldmagnet'de gördüğüm yazının heyecanıyla yazıyorum. Çok sevdiğim, çok başarılı arkadaşımdan bir de ben bahsedeyim dedim. 

Ayşeyle bir arkadaşım böcekim Semih sayesinde tanıştık. Onun liseden arkadaşı, Semih de benim dersaneden arkadaşım. Sevdiğim bir arkadaşım sayesinde sevdiğim bir insanla tanıştım. Ayşemle ilk tanıştığımda da gözleri parlıyordu, şimdi de. Onu ilk tanıdığımdan bu yana az da görsem, çok da görsem hep çok sevdim. Bence Ayşemle öyle ya da böyle tanışan herkes bunu düşünüyordur. Onun sıcakkanlılığı belki akrep burcu olmasındandır bilmiyorum. Ama Ayşem benim için yeri hep ayrı olmuştur. Ayşe küçük bir hikaye anlatmıştı; isminin Ayşenur değil de ayrı ayrı Ayşe Nur şeklinde olduğuyla ilgili. Yanlış hatırlamıyorsam nüfus müdürü bir yanlış yapmış; ayrı ayrı yazmış; bence çok iyi yapmış; Ayşem benim ilk ve tek tanıdığım Ayşe Nur.

Kendisi şu anda çok güzel işler yapıyor, çok daha güzellerini de yapacak eminim. Bazen arada mesafeler olsa da güzel sözler, güzel bakan gözler ve ışıklar her şeyi yakınlaştırıyor. Yolun ışıklı olsun Ayşem!

                                     
Oldmagnet'de çıkan yazı için : Ayşe Nur Gencalp
Not: Ayşe aklıma gelince hep Amelie, Amelie aklıma gelince Yann Tiersen müzikleri geliyor; bu şarkılar da size benden olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not