Multitasking hastalığı

Herkesin bir takıntısı ya da hastalığı vardır. Benimkisi de multitasking, yani aynı anda birçok iş yapma, bir diğerini bitirmeden, başka işe geçme hastalığı. Telefonla konuşurken mail yazma, mail yazarken yanımdakiyle konuşma, yemek yerken, televizyon izlerken aynı anda başka bir şey yapmaya çalışma hastalığı. Bu hastalık öyle bir hal aldı ki evde diyelim arkadaşımla konuşuyorum, aynı zamanda odamı topluyorum. Saçımı düzleştiyorum misal, aynı zamanda film izliyorum. Hatta neredeyse duş alırken bile video izleyesim, müzik dinleyesim var. Her ne kadar engel olmaya çalışsam da bu manyaklığımdan vazgeçemiyorum. Bunun iş hayatında yoğun çalışmaktan gelen bir alışkanlık olduğunu söyleyebilirim. Ama yoğunluk azalsa da benim aynı anda üç iş yapma alışkanlığım bir türlü bitmedi. Umarım bir gün bu hastalığımı tedavi edebilirim. Çünkü aynı anda birçok işi yapmaya çalışmak, hem yorgunluğa, hem unutkanlığa, hem de bazı işlerin kimi zaman yanlış yapılmasına neden oluyor. Ben hem şarkı söyleyip, hem iş yapıp hem de film izlemek istemiyorum. O yüzden nasıl çıkabilirim bu hastalıktan; yardım istiyorum!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not