Beirut Şiki Şiki Baba-Cover


Bazen bir şarkı duyduğunda için güzel olur. Güzel bir söz duymuş gibi. Birisi seni seviyorum demiş gibi ya da en sevdiğin hediyeyi almış gibi olursun. Ben Beirut-Şiki Şiki Baba’yı ilk duyduğumda böyle hissettim. İçimde ılık bir rüzgar, dirseklerime yumuşak bir el dokunmuş, ya da belimden tutmuş sevdiğim biri ilkbaharda dans ediyorum. O zamandan beri bu şarkı, ben sinirli ya da mutsuzken benim düzelmemi sağlıyor. Hatta bu şarkı çalarken sevmediğim bir insanın duymak istemediğim cümlesini de duymuyorum. Bugün de öyle bir ruh hali içerisindeyim ve duymak istemediğim şeyler duyuyorum, sinirleniyorum, üzülüyorum; ama biliyorum üzülmemem lazım saçmasapan meselelere. O yüzden her zaman Beirut Şiki Şiki Baba diyorum!


 



Continue to read in English 

Sometimes you are nice to hear a song. As you have read a good quotation. As someone said, I love you or you feel like having your favourite gift. When I first heard Beirut-Şiki Şiki Baba, I felt the same. Warm feeling inside, warm hand touching my elbow or someone grabbing from my waist, dancing in the spring...  This song makes me feel good when I am sad or frustrated since then. Even more, i do not hear the sentence of a man i do not like. So I am in my mood today , too. I am angry, sad. But I know; i shouldn’t feel sad because of those ridiculuous stuff. So I always say that Beirut Şiki Şiki Baba!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not