öyle sevdik seni


susmak bazen iyi. hatta en iyisi. susmak tüm şiirlerden, türkülerden sonra güzel şey, zor ama güzel. ellerim ne kalem tutmak istiyor, ne de kağıt. yazmak istemiyorum. korkuyorum. yazmaktan değil, sanırım yaşamaktan. öylece bazı şeyleri durdursam diyorum. ne yapıyorum bilmiyorum. özlemek de garip bir şey. sadece sözcükleri özlemek iyicene garip. bir şarkı var yeni türkü-öyle sevdik seni, ne güzel bir şarkıdır o öyle. en iyisi susmak. şarkı konuşabilir belki. karışık ve yorgunum çok.

öyle sevdik seni...

Yorumlar

  1. Onur akından seviyorum seni'yi de ben dinliyorum. Şiir dinletisi geldi aklıma 3. olduğum hem de :(
    Kalem ne alemde :P
    Hiç değilse onunla yaz yahu :D
    Tamam morla yaz:P
    Tamam tamam kızma :D

    Karışık her şey karmakarışık...

    YanıtlaSil
  2. sessiz gelir yanıma
    başını dizime yaslar,
    öylece uyur, yağmur çiseler,
    gözyaşlarıyla...

    baş edilmez o gergin
    /kırılganlığın/la senin,
    her solukta sonsuzluk
    ve ölüm...

    YanıtlaSil
  3. kalem derken, mor kaleme baktim da epey kuculmus, belki yenisi alinmali Mehlika. bilmiyorum ki yazmamaak gerek bazen. siir dinletisinde onur akin miydi yahu sarki, yoksa sen alakasiz bir baglanti mi kurdun yine:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not