Maalesef ki, evet maalesef ki yasamak zorundayiz.,..

Yorumlar

  1. k e l e b e k

    k ı r m ı z ı

    ö l ü m s ü z

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın yaşamak her daim!, sonunda cennete gidebiliriz ondan yani, daha iyi bir fırsatı hiç bir yerde elde edemem. Bildiğim tek yer burası, kader mi yani?
    Her neyse...

    YanıtlaSil
  3. Cennete delileri almıyorlarmış be Mehlika
    n`apcaz şimdi:)

    YanıtlaSil
  4. ve kelebekler uykudayken insanlar ölür isimsizinsan.

    YanıtlaSil
  5. kafamızdaki huniyi çıkartmakla başlayabiliriz mesala.
    ben sana kaç kere dedim normal insanlar gibi davranalım diye hep sen ele veriyorsun bizi!

    YanıtlaSil
  6. kizim ya normalimnormalsinnormaliz
    h e p i m i z b o y l e y i z...

    YanıtlaSil
  7. hepimiz evet evet hepimiz böyleyiz de neyse...
    ben 3. yemek masası örtümü bitirmeye gidiyorum, alıkoyma beni!

    YanıtlaSil
  8. Yilliktaki sozunu unutma, cocuklarimiza sen bakcan, dur ben vazgectim. Kasabin ellerine cocuk birakmak:S Ayrica bu hotmail ismimi P?nar seklinde yaziyor, doverim ben hotmail`i dimi mehlika, olmadi bu inatla, tum dunyayi dolasir kimseye hotmail i kullandirtmam. oh kafam arizali Pinar of.

    YanıtlaSil
  9. o burçaktı yahu, ben çocuklarınıza niye bakıyım ben çocuk sevmem ki, herkes kendi çocuğuna baksın Allah Allah...
    sen hotmaili de döversin...

    YanıtlaSil
  10. bakma zaten kizim. evet burcakti ya. sen doversin onlari

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not