Dünya ve halleri

Eskiden tüm ödevlerimi pazara bıraktığım için pazarları sevmezdim. Sonraları ödev vermemeye başladı öğretmenler, yine de hala sevmiyorum pazarları. Ama şimdi yaz tatilini çalışarak doldurduğum şu günlerde Pazar günleri kakaolu bir dondurma gibi geliyor bana. Malum daha erken kapatıyoruz, daha geç açıyoruz pazarları. O bakımdan pazarları seviyorum, güzel oluyor. Bugün de iyi işler çıkardığım için (iyi satış yaptım) kendimle pek bir gurur duyuyorum. Memleketini tahmin yürüterek bulduğum bir kadınla bir iki saat konuştuk sanırım, arkadaş olduk, başım çatladı o ayrı. Boş durunca çok yoruluyorum, gerçi bugün boş değildik yine yoruldum ama böylesi daha iyi.


Hayatımda çok fazla değişiklik oldu ama çaktırmıyorum kimseye hep yaptığım gibi. Birkaç kişi biliyor, alışırsın diyorlar, alışacağımı biliyorum, ama hayatım hep sorunlu. Gözlerimin üstü ağrıyor çok, bir de başım, sinüzit olabileceğimi düşünüyorum. Hasta olmak çok kötü, bir de benim gibi ruhen de hastaysa bir insan. Gerçekten en yakın zamanda düşüncelerimi söküp kafamdan robot bir makine koymak istiyorum içime. Sadece yemek yiyip uyuyan, tuvalete giden. Yeter o kadar şimdilik.


Yazlığa gitmek istiyorum, denize gitmek istiyorum acilen. Nasıl olacak bilmiyorum ama gitmek istiyorum. Geçende yazlığı özlediğimi fark ettim birden. Eski zamanlar geldi aklıma. Çileğin ağaçta yetiştiğini düşündüğüm, ağaçlardan düştüğüm, ip atladığım zamanlar. Karınca yuvaları vs... Sanırım sıkıldım biraz biraz da buralardan, gitmek istiyor ruhum.


Abim sınava girdi 12 sinde, gidecek askere. Yine tek kalacağım evde, of of, özleyeceğim onu tekrar tekrar. Bugün böyle. 15 gün sonra doğum günüm var, hiçbir şey değişmeyecek o gün biliyorum ve normal bir gün olacak, sadece bazı sevdiğim, beni seven insanlar arayacaklar yahut mesaj atacaklar, kimse bir şey yapmayacak özel olarak biliyorum. Öyle kalacak, ben de bugün ağlamak istemiyorum, aslında ağlayasım da yok. Güzel bir gün bugün, hem az önce dondurma da yedim, hayat da güzeldir herhalde, ezginin günlüğü de güzel bir grup dinlenmeli her daim, neyse yavaşça gideyim ben. Bir ara yine gelirim sanırım, yok yok gelirim tabii...

Yorumlar

  1. Pembe panter...
    dırın... dırın... dırındırındıdrın dırııııın...
    gizliden gizliye takip ediliyorsunuz...
    Ya dostum ve saygıdeğer dostlarım niye tatil günlerinde doğdunuz ki efem ;)
    mesala ben sırf 23 nisana denk gelmeyeyim, çikolatalı pastalar arkamdan ağlamasın diye 1 gün önceye aldırmıştım dünya biletimi vakti zamanında...
    Ha bu arada, drtus ve bir forum devletinde de ünlü olmuşsun yazıların elden ele dolaşıyor, ellerinden öperim ;)
    20 ağustosta istanbuldan uzaklardayım ama biliyorum ki derya ve burçak yokluğumu çektirmeyecektir sana :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not