Tesadüfler. Güzel İnsanlar. Güzel Havalar. Belirsiz Nisanlar.





Garip tesadüfler. Tesadüf seçim gibi bir şeymiş ya hani. Biz neyi seçtik bilmiyorum. Son zamanlarda diyorum bazı insanları neden daha önceden tanımamışım. Şu saçmasapan son dört yılda neden gereksiz insanlarla kendimi yormuşum. Aslında çok güzel insanlar varmış tanıyacağım, tanımam gereken. Neyse ki, bir yerden dönüp bu insanları tanımam hoş tesadüf. Hem tesadüf ne zaman kötü oldu değil mi?

Bahar gelmiş. Bahar güzel. Ama vizelerde günlük güneşlik havasını şimdi yağmura dönüştürünce pek güzel olmuyor. Umarım havalar cuma gününe kadar düzelir. Neyse ki yine de güzel her şey. Yine bir şarkıda onca şey aklıma gelebiliyor, birinin yazdığına çok sinirlenip anında yazasım geliyor. Vizeler bitsin bir tane kaldı zaten. Sonra özgürlük. Sonra aklımdakilerin hepsini yazmayı planlıyorum.

Yanlış zamanlar, yanlış insanlar... ve hala nedense insanları umursuyorum. Aslında hakkımda ne düşündüklerini değil, bana nasıl davrandıklarını umursuyorum. Biri var ve eminim hakkımda atıp tutuyor. Bence insanlar kendileri karar vermekten yoksunlar. Biri benle çok uğraşıyor. Onun yüzünden çok sevdiğim bir insana uzak duruyorum. O da biri'nin dediğini dinliyor daha çok. Biliyorum her zamanki gibi üstünden çok sular geçtikten sonra anlayacaklar her şeyi. Anlamasalar da olur.

Mutlu edebilen, güldürebilen şeyler hala varken. ve yeni yeni tanıdığım insanların değerini anlamışken, gün yüzümüze ışıldarken, her şey bahane.

Yeni yaşına girmiş Mehlika'nın da doğumgününü kutluyorum buradan ikinci kez. 23 nisan öncesi doğmak yağmuru görmek oluyor. Malum her sene 23 nisan'da yağmur yağar. Benden önce yaşlandın, benden daha çok yaşaman dileğiyle. İyi ki vardın, iyi ki varsın ve iyi ki var olacaksın pek sevgili güzel insanım Mehlika.

Yorumlar

  1. "Benden önce yaşlandın"
    sağol!:)

    Bi de
    "benden daha çok yaşaman dileğiyle."
    şöyle dilekler dileme lütfen.

    hep beraber uzun güzel şık heyecan dolu ışıltılı bir yaşam dileğiyle...!

    Şımartıyorsun:P


    M.

    YanıtlaSil
  2. Vizelerim bitti hala vizeleri olanlara duyurulur. :)

    YanıtlaSil
  3. Dök içini rahatla platformu :)

    YanıtlaSil
  4. Dök içini günlük güneşlik olsun hava platformu.
    havalar hala güzelleşmedi ama ne yazık ki. Sizden de bir şeyler bekleriz sevgili Fatih bey:=)

    YanıtlaSil
  5. mehlika hanım lütfen kendinize blog açın olmuyor buradan böyle yani.:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not