Aralıksız

Daha uzun, daha güzel bir masal anlatabilirim ben. Düzden değil tersten tüm dünyayı döndürebilirim. Yaşadığımı unutup, yaşayacaklarımı aklıma getirmeden kendimi bırakabilirim suya; henüz havanın kararmadığı bir yaz gününde. İlaç içmek falan bahane deyip çöpe doldurabilirim ilaç kutularını. Yazmaya dokunmamışken kalemleri, defterleri, yazdıklarımı atabilirim. Günü geldiğinde odamı bile bırakıp gidebilirim bu şehirden.


Düşününce zor geliyor yaşam. Konuşmak, insanlara derdini anlatmak, anlatamamak. Her gördüğünde benimsediğin suratlara gülümsemek, yaşlanmak, büyümek ve büyük olduğunu anlamak zor geliyor. Sabahleyin uyandığında tanıyamıyor insan dünyayı. Oysa daha bir gün geçmiş dünden bu yana. Dün dünde kalmış, yeni bir şarkı uydurmuş bugüne ait dünya. Uydurulan onca şeyin arasında kalıvermiş düşlerim, ben, her şey.


Düşününce yapamayacaksın gibi geliyor. Buradan gitmek tek çare gibi. Derdini anlatamamak değil, anlaşılmamak yoruyor çoğu zaman. Bazen konuşuyorum, anlıyorlar sanki beni. Bir ya da iki kişi. Çok olmasalar da rahatlatıyorlar bu.


Daha uzun konuşabiliriz, aralıksız, üç noktalara sığınmadan. Ama konuşmak dinlendiğinde güzel sadece.

Yorumlar

  1. bunu buraya yazmaya bilgisayar bulduğuna göre gecikmiş yorumların için de bilgisayar bulabilirsin bence...:)
    bu arada selam, naber, nasılsın, ben iyiyim:D
    sabah akşam bir şeyler yiyorum, yepyeni bir giysi kreasyonu düzenledim kendim için.
    yarın deryanın doğum günü, biliyorum.
    spaceimi düzenliyorum, bi de gizli blogumu:P
    hadi hoplaya zıplaya görüşürüz;)

    selamsız sabahsız gececi mehli...

    YanıtlaSil
  2. bunu buraya yazmaya bilgisayar çok kısa süreli buldum. Aslında nedense gecikmiş yorumlarımı da unutmuşum.
    Bu arada iyi sayılır. Sen nasılsın (bir iki gün geçtiği için soruyorum.)
    Kilo almışsındır umarım artık. Yepyeni giysi kreasyonunu merak ediyorum. Nereden çıktı da alışverişe çıkabildin bin yıl sonra?
    Deryanın doğumgünü olduğunu da buradan reklam yapma güzelim. Git ara, telefonunu vermeyeceğim, zira sende de var.
    gizli blog dediğin karakalemdeki mi? Space in de çok kötü. Hiçbir şey anlamadım ben.
    Tamam görüşelim.
    Hoplaya zıplaya.
    Selamlı sabahlı Pınar Özcanlı..

    YanıtlaSil
  3. :)

    Bu yorumlar yazıya,yazara ve yazmaya saygı noktasında bir takım eksiklikleri barındırıyor.Yukarıda ki yazı ile alakasını kuramadım da.Sanki kendimi messengerde yapılan bir sohbetin ortasında buldum.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorumlar yazara özellikle büyük saygısızlık Tayfun Bey. Ama bakın ki; başlatan Mavisel; bana da bir nevi cevap vermek düşmüş. Tüm suç onun yani.:)

    YanıtlaSil
  5. Bence bu bir suç değil!
    :)

    YanıtlaSil
  6. bi de bir dk yahu, space in neresi kötü hem "çok kötü"?
    milyonlarca foto var bir
    iki bir takım yazılar falan
    linklerden seçmeler...
    bi de "çok kötü" ha?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not