Pentel kalemimle mutluluk

Bugünün pazartesi olması elbette bugünün güzel olmasını engellemez. Hele ki benim mutlu olmamı hiç engellemez. Bugün sabah uzun zamandır kullanmadığım çantanın, alakasız bir cebinde; uzun zamandır aradığım, en sevdiğim kalemimi buldum. Bunun sizin için bir anlamı yok biliyorum. Ama benim için anlamı mutlulukla eşdeğer. Sizin için anlamı olmamasının sebebi; henüz Pentel marka uçlu kalem kullanmıyor olmanızdan olabilir. Bundan önceki Pentel kalemimi bir final sabahı kaybetmiştim. Ardından sınavım kötü geçti. Bu pentel kaleme ilk defa Mephisto’nun kırtasiye bölümünde rastladım. Aslına bakarsanız; biraz ilkokul kullandığımız düz renk kalemlere benziyor bahsettiğim kalem. Ama kullandığımdan beri ayrılamadığım bir kalem oldu kendisi. Nedense çok az yerde satılıyor. Dediğim kaleme sadece Mephisto’da rastladım. Farklı Pentel uçlu kalem modelleri Cağoloğlu’nda birkaç kırtasiyede bulunuyor. Sitesinde diğer modellerine bakıp siz de bu dediğim yerlerden edinebilirsiniz. Bahsettiğim kalem için tıklayınız: http://www.pentel.com.tr/pentel/kursunkalemler/a120.asp Pentel’in sitesi için: http://www.pentel.com.tr/pentel/
Bu sitede iletişimde görünen Karaköy adresinde aramayın Pentel kalemi. Yani eğer toptan alıcı değilseniz. Zira ben gittim ve boş döndüm.

Yorumlar

  1. Ben de Petel'in Graphgear 500 kaleminden vazgeçemiyorum. Desen çizimlerim ve diğer çizimlerim için inanılmaz abir araç, vazgeçilmezim gibi bir şey. O kalem olmada çizim yapamıyorum, ayrıca Pentel markasının versatil yani uçlu kalem ucu da olmazsa olmazdır. Diğerleri kakadır, öcüdür veyahut bilimum e-eh lerdir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not