Büyük Siyah Balık

Akvaryumda üç büyük balık var. İkisi karıkoca birisi yabancı. Bu karıkocanın da bir sürü yavrusu var. Bir türlü sayamadım, otuz civarında olabilir. Şimdi bu yabancı balık -yani biz ona büyük siyah balık diyelim- bu karıkocanın yavrularını mideye indirdi bir iki gün önce. Bunu görmedim. Ama sabahın köründe bu mutlu ailenin, büyük siyah balığa saldırmasının başka bir nedeni olamazdı. Belki de olabilirdi. Henüz balıkların ruhlarıyla ilgili bir bilgiye sahip değilim.

Önceleri büyük siyah balıktan yana değildim. Gidip pek sevimli yavruları yiyip duruyordu. Ama o sabah bu karıkocanın gidip bu masumu dövdüklerini görünce taraf değiştirdim. Türk genlerini taşıyan bir birey olarak ezilen tarafı tutmasam olmazdı. Hemen büyük siyah balığı dövmelerine müdahele ettim. Diğer iki salak çok korktular. Öyle ki; akvaryumun bir köşesine sıkışıp kaldılar.

Diğer gün akvaryumdan gelen koku gittikçe arttı. Sahi akvaryumdan gelen kokudan bahsetmedim. Böyle yeni tutulmuş balık gibi kokmaya başladı akvaryum. Akvaryumun daha çok sağ tarafında yaşayan büyük siyah balığın yan yattığını gördüm. Hareket de etmiyordu. Hain karıkocanın geceleyin vura vura pek sevgili büyük siyah balığı öldürdüklerini düşünüyorum. Hatta bunu dişi balığın yaptığını düşünüyorum. Bilmiyorum, böyle bir şey olur mu yani.

Balık günlüğümden şimdilik bu kadar. Balık bakmak güzel olabilir. Ama akvaryum temizlemek, ütü yapmak gibi bir şey.

Yorumlar

  1. balık akvaryum evet ,hem de büyük ve siyah, bi de yavrular falan, saydam yumurtalar hem de pek çok ...yok yok pek ilgilenmediğim şeyler.
    ama o da niye yemiş yavrular alla alla! senin suçun kızım, yemde cimrilik yapmışsındır! ben asıl suçluyu buldum:)
    bu arada, yeni arka planın güzel olmuş. beğendim.
    eksikte de yeni yazıalrını okumak dileğiyle
    hepimize iyi tatiller.
    4 gün sonraki doğum günün kutlu olsun. ,(buradada ilk kutalayan olarak tescillenmiş oldum:))

    YanıtlaSil
  2. video çektim. video'sunu koyup kanıtlayacağım sana dövdüklerini. eve de balık alacaktım, ama vazgeçtim. demek ki hala bize gelebilirmişsin. öyle yani. önce kutlamanız ilk sayılmaz mehlika hanım. ne erken ne de geç olmalı bu işler. ama dengesiz kişilikler hep böyle. n'apalım?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not