2009'a devam mı dedik ne?

Uzun zamandır yazmıyorum. Öyle ki en son temmuzda yazmışım. Hem vaktim yok, hem de yazacak bir sıkıntı bulamıyorum sanırım. Mutlulukları da yazmak güzel tabii. Ama ben pek tercih etmiyorum bunu. Yine öğrencilik devri başladı. Bu sefer zorlayacak gibi. Belki de sadece bir başlangıç zorluğu. Bilmiyorum, bakıp göreceğiz.

Bitirim gitti. Onun altı ay görmemek kötü olacak. Umarım iyidir şu anda.

Kimseyi kırmak istemediğimi bilsin insanlar. Beni tanımadan hakkımda oluşmasın önyargı duvarları. Nedensiz sorgulamasınlar tanımadıkları insanları. Bilmiyorum belki anlarlar diye beni söylüyorum bunları.

En kısa zamanda bir yazıyla buluşmak dileğiyle diyeyim en saçma köşeyazarları tavırıyla. Hoşça kalın efendim, hep bizden kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not