Ve sınavlar!


Şimdi saçmalayacağım her zamanki gibi, evet sınavlarım var, canım ders çalışmak istemiyor. Ayrıca ticaret hukukuna başlamaya bile korkuyorum. Uluslararası kafamı karıştırdı, kahve çarpıntı yapıyor, ikinci haftadaki sınavlarımı saymak bile istemiyorum. İktisat politikasını çok seviyorum, çok seviyorum, böyle 500 kere desem bile sevemeyeceğim. Bu sene kesin geçerim dediğim tek ders bile yok. Seçmeli dersler bile örnek Devlet ve Ekonomi bir asra bedel. Neyse öyle be hayat, zor işler, hayat şartları falan, gözümün üzerindeki kemik hala ağrımakta, başım çatlıyor, uykum var, en kısa zamanda intihar edelim en iyisi, hiç olmadı sınavlara girmemiş olurum:)


Yorumlar

  1. ohoooo....
    çevremde intihar edecek adam dolu...
    ben bile bu kadar kasmamıştım kendimi!
    ben de mi kassam bak korktum şimdi...
    bir kaç milyon sayfa okumam gerekiyor sanırım...
    ya yaparız ya, biz ne sınavlar atlattık ;)

    YanıtlaSil
  2. keşke de benim de kesin çalışacağım konular olsa. nedir bu sosyal bilim ya 2+2=4 olsa keşke salaklar niye 5 olduğunu iddia ederler ki

    YanıtlaSil
  3. hebeeee hıp hıp..
    höloööö ıng ıng
    tenk yu dört ol dı taym..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not