Çarpma bana elektrik!

Uzun zamandır açmıyordum bilgisayarımı ve açtım. Ne de güzelmiş aslında. Zaten salak laptopun salak kablosu yüzünden elektrik çarptı az evvel. Öyle bir bağırmışım ki zaten. Benden başka hangi salak kabloya bakmadan prizden çeker ki? (Evet, öyle çok var ki var var)

Bu arada okuldan inanılmaz bir şekilde nefret ediyorum. Liseyi özledim, daha çok özledim. Salak salak konuşmak, saçmalamak istiyorum. Ayrıca çkl demek istiyorum defalarca. Çok özledim oradaki arkadaşlarımı da. Canım da sıkkın, şimdi çkl de olup dankek yemek vardı.

Bir de şimdi abimin odasındayım, o gittiğinden sonra çok kez uğramıyordum buraya, az önce aradı film izliyormuş. (Askerde film izleyen tip) Abimi çok özledim. sanki bazen böyle gözümün önünde duruyor da, geçip gidiyor gibi. Çok tuhaf.

Neyse elektrik çarpıntısı nedeniyle beynim çok fazla geriye sardı. Dondurma yiyemediğimden olsa gerek bunlar.

Yorumlar

  1. hadi bağıralım: ÇKLLLL!!!
    ben ilk duyduğumda çikolata diyorlar zannediyordum. :D
    bi daha: ÇKLLLL!!!

    hadi şimdi sümeyrayı rahatsız edelim sonra hayrullah hocanın yanına gidelim, sonra merdivende ahmet hocayı bekleyelim, sonra siz dankek alın ben biskem, içinden en çikolatalı olanı arayalım. ve sahneye çıkalım!!!

    YanıtlaSil
  2. Sumeyra ya sahi, bir de Aynur vardi, onu deli etmek de dimi? Beni yanlis tanimislardi onlar:)

    Lise dediginin en guzeli uyumamakli kismi, degil mi? Kisin bahcede kar yagarken yakartop oynadigimiz guzel gunlerdi. yaslandik ulen biz!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not