Sıfır değil dört

Dörtle sıfır ne zaman eşit oldu ki
biz eşit olalım birbirimize?
kelimeler cümleye döndüğünde ağır
harfler sessiz
rakamlar ölü.

benim gözlerim kuru
yaşlarım eksik
yirmi sekiz yaşım
kalbim kırk iki, ruhum üç yaşında.
ne bir kelebek kanatlandırabilir beni
ne bir ses unutturabilir sözleri.

cümleler değil sadece
kelimeler de ağır…
oysa söylemek isterdim
büyükçe sevdamı
kızgınlığımı,
yokluğumu.
sesim yok.
uykuda gibi
konuşmuyor dilim.

bitsin diyorum bu sefer
bitsin, kalmasın sözcüklerim içimde
bir adım ötemde uzak,
bir zaman aramda geçmişim.
dört kez gidelim buradan
dört kez tutalım güneşi içimizde
belki o zaman yaklaşır dörtler sıfıra…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not