Beni durdurun




Beni durdurun. Yazmak istemiyorum. Düşünmek, kafamda kahramanlar yaratmak, onları küstürmek, barıştırmak, ağlatmak, güldürmek istemiyorum. Sussunlar istiyorum. Evet, yazmamaktan şikayet eden bendim. Ama insanın aklına her an da yazılacak bir konu, bir hikaye gelmez ki; ellerim ve zamanım aklıma, içimdeki düşüncelere yetişemiyor. Sürekli beynimde biri koşuyor, biri yürüyor, biri aşık oluyor, birisi gidiyor, yeni insanlar geliyor, eskiler gidiyor, kalıyor, korkuyor, kaçıyorlar. Ben yazmak istemiyorum. Durdurun beynimi. Soğuklar bitsin, ılık bir kuma uzansın ayaklarım. Sadece uzağa bakmak istemiyorum. Yazmak istemiyorum aklımdakini.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyona neden girilir? Depresyondan nasıl çıkılır?

Sınırların ötesinde saçmalamak

İstanbul Teknik Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisat Yüksek Lisansı Hakkında Birkaç Not